Followers

Thursday, June 5, 2008

Tumbuh Gigi ?? hemmmmm

Assalamaualiakum..

Cerita ceriti myfik seperti biasa, menjalani rutin kehidupan yang kadang2 amat meletihkan..
Dengan keadaan semasa yang agak menekan hidup di bandar ni. Semalam PM dh umum kan harga petrol naik RM0.78 sen jadi RM2.70 seliter sekarang ni..Ya Allah....bertambah2 bajet.
Tapi apa buat, nak x nak terpaksa terima and hadapi semua tu juga..Ahhh x nk la citer hal2 yg memeningkan ni..

Back to myfik..semalam petang lps aina settle dinner aku main2 jap dgn aina sementara nk mandikan dia. Time baring2 tu aku belek2 mulut aina...Yessss aina dh nk tumbuh gigi..Atas and bawah..Sebenarnya dr hari khamis minggu lps aku perasan ada mcm warna putih kt gusi atas aina. Aku dh agak maybe gigi nk tumbuh tp bila rasa dgn jari licin jer so aku ingat maybe aku jer yg perasan kot. Rupa nya mmg betul dah tu bila belek gusi bawah pun dh rasa gigi baru nk tumbuh.
Seronok betul mama. Bukan apa nnt senang mama nk bg makan makanan yang perlu untuk aina kunyah. Macam sekarang aina x nak sgt dh mkn makanan yg hancur sgt ni, tp bila bg yg kasar2 aina x de gigi lg nk kunyah..buah pulak x nak yg dh direbus or stim or blender jd puri..nk gigit n kunyah sendiri..kesian mama tgk. X pe lps ni aina blh mkn makanan org besar ok :-)

Aina menyanyi..Lagu apa tu sayang??

1 comment:

zamarissa said...

waaaa....
aina nk tumbuh gg yek????
ats ngan bwh skali???

uwaaaa....
nape gg marissa tmbh sebtg jer????
yg lain xnmpk byang pun...

himawari,
dh pdai nyanyi yer...best ler...
nti leh ajo marissa ye syg...
mmmuuuaaaahhhh ckit utk aina

Flickr

Pages - Menu