Followers

Tuesday, September 2, 2008

Salam Ramadhan!!

Hari ni aku boring, selsema..sakit2 badan, kepala n tekak...x mood nyer..so aku buat homework yg erl bg..dh lama tertangguh ni...aku sudahkan dulu then nnt aku celoteh skit hehehe..

Jeng, jeng, jeng...............



Brilliant Award is a prize given to sites and blogs that are smart n brilliant both in their content and their design. The purpose of the prize is to promote as many blogs as possible in the blogsphere.
here are the rules to follow:

1) put the logo on ur blog ( siap dah, nun kt atas nun )
2) add a link to the person who awarded you ( sudah....lama dh add, ant link terawal gitu)
3) nominate at least 7 other blogs ( erk aku nk nominate sape ni....yg ni tangguh dulu la aci x??)
4) add links to those blogs blogs on yours (ni pn sama..aci la ye)
5) leave a message for ur nominees on their blogs (ni pun kene tggu 4 & 5 siap dulu haha..ngelat)


Hari ni hari kedua berpuasa..aku demam pulak..ada2 jer..aina pun blm baik 100% lg. Tahun ni kelam kabut skit berbuka sbb si kecik tu pun sibuk sama nk berbuka, sahur pn x tenang kejap2 terjaga je dia..x pe lh nk buat camane, thn depan ok la skit..
hemm cerita aina, msh dok bertatih2 belajar berjalan..belum berani jalan sepenuh nya lg. Sabtu ni 6 September 08 genap umur aina 1 tahun... Klu ikut bulan islam pulak aina dh pun setahun pd 24 Syaaban lps. Rasa mcm baru je lg bersalin..kejap betul masa berlalu, sedar x sedar ramadhan dh bertemu ramadhan semula.

Apa pun aku ucapkan salam ramadhan pd semua kawan yg kenal aku x kira lama ke baru rapat ke tidak..semoga Ramadhan tahun ni memberi rahmat untuk kita semua. Salam Ramadhan!!

No comments:

Flickr

Pages - Menu