Followers

Saturday, July 18, 2009

Update...OK x?

Salam....
Dh hampir pukul 12 mlm, huh penet aku meng adjust blog aku ni..hasil nyer boleh la sebagai permulaan. Nnt touch up la lg....

Mlm ni jg sempat aku jalan2 ke blog kawan2..sggh ku ketinggalan. Eina and bib tahniah diatas kehadiran ahli keluarga baru..tmbh lg anak dara kalian.

Yang bakal tambah ahli keluarga baru pun ramai rupanya...liza, sue diyaluna, has and pet jg ..selamat la korang semuanya sampai bersalin ye..aku tumpang happy, rupa2nye pet dh pun terbang merantau...x dapat aku jumpa ko seblm ko pegi pet..

k la....seboleh mgkn aku akan update blog aku ni, n ambik kesempatan jln ke blog kwn2. Semoga silaturrahim antara kita x terputus...

Nk tido dah, esok nk hantar mak kau blk ke kg..kalut la aku minggu depan. X po jgn mengeluh REDAH jerrrrr..

No comments:

Flickr

Pages - Menu