Followers

Sunday, July 12, 2009

Aina 1st experience......

Experience ape?? haha...


Ni aku punya plan, bila ckp kt hb dia pun setuju sooooo 3 july lps aku bw aina pi tgk wayanggggg....ekekekk

Idea ni timbul sejak cite transfomers kluar..aina mcm miinat sgt, terfikir aku nk bw dia tgk citer tu..tp lps campur tolak bahagi..consider byk perkara..masa tayangan, jln citer...seat kt dlm tu. last2 aku decide try tgk citer Ice Age dulu..Masa tayangan nyer x lama sgt n aku booking online lg, pilih tmpt yg strategik skit incase klu aina nangis blh lari kluar je..Then klu aina nangis pun x la rugi sgt x tgk cite tu hbs..


Resultnyer.........guest what???? Aina ok jerrr, muka tu cuak juga tp aku n hb excited kan suasana so she's ok..and plg aku x sangka mulut Aina bising tgk citer tu..Org gelak dia gelak juga..cakap punyer la kuat..."ayi ayi ayi (lari lari lari)...alamak jatuh pulak buah..." tu ant yg kluar dr mulut aina, sampai kdg tu aku aku pulak syyyyyy kan dia...


Lps ni blh la tgk lagi klu ada citer2 yg sesuai...Dh lama x pi tgk wayang, dh 2 thn lbh. Dulu masa citer Upin n Ipin x confident nk bw dia...Anak zaman skrg itu la citer nye..

No comments:

Flickr

Pages - Menu