Followers

Friday, July 4, 2008

Weekend yg teramaaaat bz

Assalamualaikum....
Fuhh weekend di bulan Jun ni hari2 yg amat sibuk utk aku, x de istilah rehat2 santai2 or jalan2.
14-15 jun aina demam so tumpuan 100% utk aina.....

21-22 Jun abah n adik2 aku sampai dr kampung,konon nyer adik aku nk ambik brg2 dia kt rmh aku sbb minggu depan nyer nk lapor diri (JpJ tu) kt lumut..dh ada org kt rumah aku la yg plg bz..msk ni complete breakfast, lunch, dinner..sambil2 tu selit jg aktiviti jln2..saje bw abah aku ronda2..sejak aku kawin ni la 1st dia dtg rmh aku..huh abah aku ni ssh sgt nk tinggal rmh dia tu..rela dia klu mak je yg jln sana jln sini..at last berjaya jg aku pujuk abah dtg rmh aku.....

28-29 Jun lak ingat ok la x de program dh sekali adik aku kene lapor diri kt Melaka pulak. adeh la...Aku keletihan, sampai demam hr isnin tu tp aku pi jg keje...selasa msh mentennnn pi keje jg lg..ptg dh x larat pi klinik dpt mc..so rabu n khamis aku mc..kene flu n asthma..hari ni msh semput lg tp dtg jg keje..nnt bos ckp apa pulak kan..ni esok cousin hubby aku lak nk bertunang..waaaaaa bz lg aku...bila nk rehat nihhhh..

No comments:

Flickr

Pages - Menu