Followers

Wednesday, July 9, 2008

UpDaTe!!

Assalamualaikum..

Huh dh lama aku x update ini blog..bz ke aku, yesssss bz sgt. Sungguh ke? anda yakin??
Hehe merepek je aku.

X de apa2 yg istimewa, aku dgn rutin harian aku sebagai isteri n mama n pekerja. Aina lasak seperti biasa. Walaupun baru je tukar bbysitter alhamdulillah aina nmpk nyer ok. Setakat ni x de perubahan mood or perangai. Cuma aku masih lg berhati2 n berjaga..sentiasa pantau keadaan aina. Ye lah bbysitter skrg pn mcm2, ada yg ikhlas nk jaga ada yg nk duit jer..Susah nk cari mcm bbysitter lama aina. Apa nk buat..Hubby aku pulak mcm biasa jg sentiasa bz. Makin tinggi skit jwtn, makin byk skit gaji dh makin byk keje pulak...Makin sikit la masa untuk anak isteri..Apa kan daya, tuntutan hidup zaman skrg...serba serbi duit..

Ok lah...gambar2 kt bwh ni sepetang aina dgn tok wan, pakcik n abah kt Putrajaya. Saja bw tok wan jalan2..ini kenangan la untuk aina..










No comments:

Flickr

Pages - Menu