Followers

Wednesday, May 14, 2008

Gathering Geng CARI

10 may 2008, Gathering geng2 CARI forum.

Aku awal2 lagi dh bg persetujuan kt asst tok ketua (zea) lps aku dpt green light dr hubby. Ye la dia yg nk drive nnt kan kene la tanya dia dulu......
Plan tu nk bawa keta adik n ajak adik sekali sbb nyer tayar keta aku gelong..Dh byk hari sbnr nyer tayar jd mcm tu tp tmpt keje aku dgn rmh is about 15 mnt jer so aku belasah bawa juga. Ye la klu tidak nak naik apa kan. X boleh naik motor dgn hubby sbb nnt dh tentu hubby blk lmbt. Abes aku nk balik naik apa plak..nk amik aina lg. Rmh aku dgn rmh pengasuh aina lain2 blok.

Last2 pg sabtu tu adik ckp dia nk pi kenduri kt klang...hemmmm dh berbelah bg. Ikut rasa ati mmg nk pegi sgt tp klu ikut keta mcm x syok jer.
So dr pagi tu dok berteka teki la aku ni..nk pegi ke x, nk pegi ke x, nk pegi ke x...sms zea, sms bib uiihhhh hati tu melonjak2 je nk pegi..dh pukul 1 camtu tetiba hubby ckp jom la pegi, boring plak kt rmh...aku apa lagi hehehe
lajuuuuu je siap. Lps zohor bertolak sampai dh dekat pkl 3..
Call zea tanya pot diaorg.....laaaaaaaa kt bby room rupanya. Strategik sungguh huhu!
Jumpa pu3 n Marissa for the 1st time. huiiii semangat sggh Marissa.
Ada erleyna, iqa & aqim (dh besar aqim, iqa lak rambut dh kontot), ada zea & rayyan (rmbt dh tebal n hitam berkilat), Bib & Sofea (simata bulat n dagu sejemput). Aina n sofea yg dikatan ada iras berjumpa buat kali kedua. Aktif si sofea ni..
Aina lak berkenan dgn sepit rambut comel sofea...nnt mama belikan utk aina ye hehe..
Sembang2 jap, amik gambar..pastu plan nk minum2 lak..so on the way turun aku call hubby.
Baru teringat kt dia, gath kali ni dia x nk join sbb dia sorg je somi...somi2 yg lain x ikut. Dia srh aku je pi jumpa, dia nk jln2 cuci mata. Aku ok jer..last2 bila call tu tanya ia kt mane rupa2 nyer kt dlm keta..sian hubby aku!
Aku ajak dia minum sekali tp dia ckp dia dh minum n tanya aku lama lg ke nk sembang. Dia nk pi cari bengkel. Aku kesian kt dia sbb dh tggu aku lama kan so aku decide blk dulu. x sempat nk beramas dgn lbh mesra lg dgn kwn2..
Balik tu pi bengkel tp just betul kan alignment jer, singgah giant shah alam beli kfc then balik rmh..

Gambar2 masa gathering

Aina & Sofea

Bib & Sofea
Aina, Sofea, Bib & Zee


Rayyan bby ZeaPu3 & Marissa

Zea & Aina


No comments:

Flickr

Pages - Menu