Followers

Thursday, May 15, 2008

Tayar keta Pancittttt!!!!!

Semalam tayar keta aku yg dh berusia 4 tahun x pernah tukar2 tu pancittttt la pulak. Yg aku heran aku sedar tayar keta aku tu pancit bila dh sampai kt rmh. Entah masa bila tayar tu pancit aku pn x tau. Tp klu tayar pancit time aku drive mesti aku dh terbabas (nauzubillah)..plg tidak mesti bunyi kuat sbb tayar mmg dh
kempis sekempis nyer..
Alhamdulillah la aku selamat ambik aina & selamat sampai rmh.. terus call hubby... tp x angkat2. Aku dh riso camane nk pi keje esok. pkl 9 mlm baru dpt ckp dgn hubby, so dia ckp dia fikir nnt camane.
pkl 10.30 hubby sampai rmh dia bg tau dia dh minta pinjam keta cousin dia. Alhamdulillah.
Tapi kesian hubby aku la, cousin dia srh amik keta pkl 1 pg sbb dia ot..pkl 3 lbh br hb sampai rmh..dh la penat keje, blk rmh pn dh lmbt..thanks abg! So pinjam keta cousin la 2 hari ni...keta aku ahhhhh duit lg..
dh la nk pi johor ahad ni...huhhh pening!!!

No comments:

Flickr

Pages - Menu